8/17/2009

Komplonu goruyorum ve onu iki katina cikariyorum!

Komplo teorisi dedigimiz nane, bir tek Turkiye'de degil tum dunyayi kasip kavuran, haberleri dolduran, ve hatta komplonun komplosunun yapildigi oldukca yaratici bir alan.
Diyorum ki, hazir issizlik varken, milletin karni ac, akillari da bosken, neden komplo teorisyenciligi diye yeni bir istihdam alani yaratmiyoruz, universitelerde bunun uzerine yuksek lisans programlari kurmuyoruz.
Hem belki o zaman, bir gun herkes 5 saniyeligine komplo teorisyeni olur ve herkesin basili bir kitabi olur.
Bilim kurgudan sosyal kurguya geldigimiz su noktada, oturup aglasak mi, gulup eglensek mi bilemedim.
http://www.ntvmsnbc.com/id/24992115/

2 yorum:

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Takipçilerine "flowers" ismini taktığını sandım önce meğer "followers"mış. Sonra takip edeyim yine de dedim. Ama bu kez de facebook engeli çıktı karşıma. edemedim. Facebook sayfam yok çünkü. Komplo mu bu?

Gina Braun dedi ki...

Tabi ki de komploydu, lakin sen komplomu gordun ben de onu iki katina cikartip bir google followers ekleyiverdim. Eklenti adina Flowers yazmama ramak kalmisti, acikcasi. Belki ileride. Zaten hepimiz bir gun cicek olmayacak miyiz ki?